Spomínate si, ako to vyzeralo pred dvadsiatimi rokmi? Prišli ste na hudobný festival, medzinárodnú športovú udalosť alebo akékoľvek podujatie a pozadie na otvorenom priestranstve. V najlepšom prípade, kadibudka alebo toaleta s hrdzavou a studenou vodou, v horšom prípade v lese alebo potoku. Po základných hygienických, bezpečnostných a environmentálnych noriem ani stopy. Niekedy v tom čase bol prvý servisný automobil s logom JOHNNY SERVIS uvoľnený na ceste pre svojich zákazníkov. S niekoľkými zamestnancami, desiatkami mobilných toaletov a veľkým nadšením sa nová spoločnosť rozhodla pre podnikanie.
Dnes patrí JOHNNY SERVIS v oblasti prenájmu mobilných toaliet a mobilného oplotenia medzi najúspešnejšie v strednej a východnej Európe. S pobočkami v Česku, na Slovensku, v Rakúsku a v Maďarsku, pokrýva trh s viac ako tridsaťmiliónovou populáciou. Požičiava, ale aj predáva mobilné toalety, sprchy a umývadlá aj ploty, sanitárne prívesy, mobilné kancelárie a kancelárske aj skladovacie kontajnery. Ponúka tiež kompletnú večierkovú službu a mobilnú protipovodňovú ochranu Tiger Dam.
"JOHNNY SERVIS môže čerpať z viac než štyridsaťročných skúseností v Kanade, ale samozrejme tiež z mnohých poznatkov získaných v tunajšom prostredí. Sme schopní kompletne zabezpečiť požiadavky stavebných firiem rovnako ako usporiadateľov kultúrnych a športových podujatí, hudobných festivalov či golfových turnajov a súkromných párty alebo rodinných osláv, "obzerá sa za dvadsaťročným pôsobením na stredoeurópskom trhu generálny riaditeľ Matthew Vaclav Duras. "Našou ďalšou výhodou je, že klientom ponúkame systém all in one, dostanú teda od nás všetky služby takpovediac na mieru, vrátane komplexného zázemie. Nie je to len pohodlnejšie, ale aj lacnejšie."
Nejde samozrejme len o bilancovanie, JOHNNY SERVIS neprestáva mať ani veľké plány. Ako prvá domáca firma rozdelila svoje služby na dve časti - JOHNNY SERVIS AKCIE a JOHNNY SERVIS STAVBY. Divízia STAVBY ponúka rovnaký štandard u nás aj v strednej Európe, teda kompletné zázemie stavieb - od toaliet, cez ploty a kontajnery až po vrátnice a kancelárie.. V divízii AKCIE je navyše možné aj konzultovať, ako realizovať najrôznejšie eventy, od rodinných osláv po medzinárodné športové preteky alebo koncerty svetových megahviezd.
"Našou motiváciou je každým rokom rozširovať a skvalitňovať ponuku a prichádzať s novinkami, pretože udržať si pozíciu a dobré meno nie je samozrejmosť," bilancuje dvadsaťročnicu JOHNNY SERVIS riaditeľ Matthew V. Duras. "Ale najväčší tlak nevytvára trh, ale my samy. Chceme totiž byť aj v ďalších rokoch spoľahlivým partnerom našich klientov a poskytovať im také služby, aby sme dokázali vyhovieť všetkým požiadavkám a prianiam, nech sú od jednotlivcov alebo veľkých firiem."
"JOHNNY SERVIS môže čerpať z viac než štyridsaťročných skúseností v Kanade, ale samozrejme tiež z mnohých poznatkov získaných v tunajšom prostredí. Sme schopní kompletne zabezpečiť požiadavky stavebných firiem rovnako ako usporiadateľov kultúrnych a športových podujatí, hudobných festivalov či golfových turnajov a súkromných párty alebo rodinných osláv, "obzerá sa za dvadsaťročným pôsobením na stredoeurópskom trhu generálny riaditeľ Matthew Vaclav Duras. "Našou ďalšou výhodou je, že klientom ponúkame systém all in one, dostanú teda od nás všetky služby takpovediac na mieru, vrátane komplexného zázemie. Nie je to len pohodlnejšie, ale aj lacnejšie."
Nejde samozrejme len o bilancovanie, JOHNNY SERVIS neprestáva mať ani veľké plány. Ako prvá domáca firma rozdelila svoje služby na dve časti - JOHNNY SERVIS AKCIE a JOHNNY SERVIS STAVBY. Divízia STAVBY ponúka rovnaký štandard u nás aj v strednej Európe, teda kompletné zázemie stavieb - od toaliet, cez ploty a kontajnery až po vrátnice a kancelárie.. V divízii AKCIE je navyše možné aj konzultovať, ako realizovať najrôznejšie eventy, od rodinných osláv po medzinárodné športové preteky alebo koncerty svetových megahviezd.
"Našou motiváciou je každým rokom rozširovať a skvalitňovať ponuku a prichádzať s novinkami, pretože udržať si pozíciu a dobré meno nie je samozrejmosť," bilancuje dvadsaťročnicu JOHNNY SERVIS riaditeľ Matthew V. Duras. "Ale najväčší tlak nevytvára trh, ale my samy. Chceme totiž byť aj v ďalších rokoch spoľahlivým partnerom našich klientov a poskytovať im také služby, aby sme dokázali vyhovieť všetkým požiadavkám a prianiam, nech sú od jednotlivcov alebo veľkých firiem."